the mend

 Tjena,har inte bloggat på ett tag men whatever.
igår var vårat andra konfamöte det var i fyra eller fem timmar,lame.
men iallafall,nu gör jag inte så mycket lyssnar på the mend,standard.
idag efter skolan var jag med jennifer och jatko ett tag.
sen så hämtade madde och hennes pappa upp mig,för dom var påväg hem från stan.
vi for till madde,jag var dära ett tag sen for jag hem och där serverades det pizza,göttans.
ska snart till madde,vi ska väll ta moppen till emma.
för det går fan inte och få tag på ungen,så vi våldgästar väll henne hade vi tänkt.
sen kvällen/nattens planer vet jag väll inte,det kanske blir att vi sover hos någon eller nå ingenaning.
men vi hörs,PUSS!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0