cola och pringles

Nu sitter jag hära och latar mig framför dator och sitter och dricker cola och äter pringles.
härligt att man har fått matlusten tillbaka.
har inte varit i skolan dom senaste dagarna,nu ska jag berätta varför :p
vid 2-3 natten mot måndag så vaknade jag av att min mage krampade,så jag gick upp och skulle värma värmedynan som man lägger på magen så det onda går över.
så spydde jag,ush jagvet.
så kunde inte sova på hela natten har bara spytt.
men nu är allt ok,mår toppen igen.
men imorgon drar jag på skolan,så nu sitter jag och pluggar inför no förhöret,anteckna.
men iallfall,ska ta och gå ut men hunden en snabbis.
sen blir det väll att lägga sig och kolla på tv som man gjort nu dom senaste dagarna,asså jag har varit sjuk ganska mycket under den senaste tiden har jag märkt nu.
haha,roligt inlägg för er att läsa.
men bloggar väll imorgon eller något,PUSS!
Haha,nån random bild på mig och frida i hallsta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0