''You can't start the next chapter of youre life if you keep re-reading the last one''

Tjenis,sitter här i rummet och dricker cola.
Det har varit ganska så dålig uppdatering igår och idag,för igår sov jag hos sara med lina vi hade såå sjukt roligt!
vi hoppade studsmatta en heldel,vi drog ut på natten och hoppade också,det var jätte myysigt!
Det blev en massa skratt också och godis,jag köpte en ben&jerry's cookie dough och en chipspåse och en smultroncider,det satt bra i magen ;-)
Jag har faktiskt tänkt på det jag är typ värsta fettobarnet,haha...
För ungefär en timme for jag och köpte lite skräpmat, det var gott :p
Och nu sitter jag här och gör absolut inget..
Ska leta efter min överförning sladd så då får vi en massa bilder från gårdagen och från denna dag.
Ska typ ta mig ett bad nu och tänka en massa.
-hejs

Kommentarer
Postat av: -

men gud så synd -.-

2012-05-20 @ 10:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0