Valborg

Nu ska jag skriva om hur min valborg var ;-)
Det började med att skolan rullade på somvanligt .
Sen drog jag till jatko med Madelene , vi bara tog det lungt .
Sen cyklade jag och madde hemmåt .
Jag åt tog det lungt ett tag , sen for jag till madde och tog det lungt där .
Efter det så for vi till Sandra och vi alla mötte upp Alva och Jonna .
Vi gick till majbrasan , men satt mest på IP .
Efter ett tag så drog jag Tobias,Felicia,Robin,Alva,Sandra,madelene och Jonna till hertsökullar och ''grillade'' .
Senare for vi jag madelene och Sandra till Sandra , vi sov dära.
Vi myste på åt onyttigheter såg bigbrother, och alla somnade på soffan och vaknade upp vid 00 och gick och la oss .
Det var typ hur min valborg såg ut :-)
-Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0