Sjuk

När jag vaknade hade jag världens huvudvärk och halsen gjorde ont,så jag tog en panodil men det hjälpte inte.
Så valde att stanna hemma idag,huvudvärken har nu gått över men har fortfarande ont i halsen,men man kan ju gå till skolan även fasst man bara har ont i halsen,men hade ju feber på morgonen också så.
Tror det blir att fara till skolan imorgon iallafall.
Mamma räddade min dag hon hade köpt choklad och äppeljuice,mina favoriter!♥
Ska nog lägga mig och se lite television.
så bloggar imorgon,eller senare idag.
image description
Ni två är ju bara föööör underbara! ♥

Kommentarer
Postat av: M O A

Krya på dig!



Haft en bra start på morgonen? :) KRAM

2012-05-29 @ 09:05:52
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0