If someone would ask me who i want to be with ? I would simply say,''someone who can understand that i'm not perfect''

Skolan rullade på som vanligt,hade huvudvärk typ hela dagen men drog från skolan då det var 2 pass kvar,för hade grymt ont i huvudet.
Så jag drog till jatko som då också hade ont i huvudet,vi gjorde lite mat tog det lungt åde.
Sen efter ett tag drog jag till Tobbe där var Robin och Adam , vi satt och dunkade musik och tog det lungt .
Sedan drog vi till robin och var dära ett tag,sen vidare till nån lekpark satt där och lekte coola!
Sen drog robin och tobbe, jag och adam satte oss på någon bänk och snackade om allt möjligt.
efter det for jag hem,tog en varmt bad.
Ska se bb nu så bloggar imorgon .
-puss
Mäster kocken !
*bilder från dagen*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå ont i hövve! skolk skolk skolk:(

2012-05-12 @ 18:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0