I would rather be wierd as fuck than be boring as hell.

Skolan rullade på somvanligt,gick skit bra på ''miniprovet'' mer typ mer som ett läxförhör.
Efter skolan gick jag till Jatko,vi var dära ett tag sen for vi till mig.
Vi åt glass bara tog det lungt,jag packade åde,för jag ska ju sova i huset idag med Sandra och min saknade älskipälski marion!
Sandra for för ett tag sen hon skulle på max med hennes mor :-)
Hon ska skriva till mig när jag ska komma till henne,sen antar jag att marion kommer :-)
Senare drar vi till sandras mormor och morfars hus,dit kommer typ Adam och Tobias och är där ett tag..om inget har ändrats? :p
Ska dra på ica senare,köpa något typ en dricka.
Men bloggar kanske senare ikv,eller imorgon :-)
Så det kommer väll någon bildbomb senare,vi tar med kameran så .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0