-

Tjenis, sitter här i soffan och ser någon ur kass film, just ätit lite glass gött .
Skolan rullade på som vanligt , lånade Linneas iphone och lekte cool tror jag ska göra det imorgon också;-)
Efter skolan så drog jag och Madelene till Sandra som ligger hemma och sjukar, vi var där nån timme och skrattade och tog det lungt .
Sedan for jag och madde till Jocke vars Oscar också var, vi tog det bara lungt .
senare efter ett tag började jag och Madde vandra hemmåt, på den 20 minuters färden hann vi snacka om allt möjligt .
Hunnit vara hemma i 1 timme ungefär, och nu inväntar jag att Madelene ska komma hit .
-hejs
Jag och en underbar person !♥

Kommentarer
Postat av: Robin Evero

HAHA nämen kolla där, det är ju JAG ! :) <3

2012-05-02 @ 21:34:26
URL: http://www.nattstad.se/robineveros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0