Nu hockey !

Hej, nu ligger jag i marions säng , och tar det lungt vi vaknade typ just men vi har hunnit käka frulle .
Och igår sov jag jennifer sandra hos Marion , men dom gick hem på morgonen ....
Senare blir det väll lite fix och sen bär det av till hockeyn ------------------------------>
Tänkte också berätta lite om gårdagen :)

Igår så var jag i skolan sen direkt efterskolan var jag med sandra och jennifer sen kom marion sen kom madde , Så skrattade vi ganska mycket åt allting ! .
Sen kom maddes pappa och hämtade mig å madde så släppde dom av mig därhemma och dom for vidare till sig , så när jag hade ätit chillat lite granna , så for jag till madde :)
Sen hos madde så tog vi det lungt ett tag ,hängde upp lite bilder på justin som madde hade kopierat ut från datorn .
Sen så skjutsade madde's pappa oss till sandra så hämtade vi upp henne , sen bar det av till marion vi var där i typ 30min,sen for vi till gårn .
Vi tjillade där ett tag och vi såg också bigbrother där ! (marcello♥) (amandus♥)
sen drog jag marion och jennifer till coop och handlade lite , madde och sandra stannade kvar på gårn för dom ville se slutet på bigbrother ,så handlade vi lite gott sen hämtade vi upp sandra och vi alla sovde hos marion, förutom madde :p
Dehär blev långt inlägg :p
This is how we do it LIKE A BOSS !

loveu ♥
HAHAHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0