Na,Na,Na,Na,Na,Na,Na..

tjenis , vi var uppe till typ 12 igår så somnade vi haha, och vi vaknade 8 -.-'
sen dess har vi typ hunnit snacka om allt möjligt , Idag skulle jag igentligen till -30 men jag orkade inte så jag gav sandra min bljett så ska hon och madde åka dit :) , sen när dom kommer hem vid typ 12 så går jag till madde och sover där hade jag tänkt , sen hemma hela dagen imorgon ta det lungt plugga städa vara med pappa osv :) ..
Och nu gör vi inget , madde ligger och lyssnar på musik ,och sandra sitter i vardagsrummet och ser på Colombia tror jag filmen hette :p .
Men jo det var väll det , det blev inge videoinlägg orkade verkligen inte igår ...
men bloggar nog senare :) ..
Haha, fan vad söt madde ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0