Max käk

Idag har det varit en lungt dag , tjillig skoldag ,efter skolan så gick jag till jatko och där var också madde :)
vi var där ett tag sen kom sandras mamma hem ,då hade hon köpt glass hallon maränger marshmallows och chocklad sås så då åt vi det det var fett gott !
sen efter det så for jag och madde till tobbe och där var adam och jocke , sandra kunde ju inte följa för hon var ju inte i skolan idag så ...
Sen gick jag och madde hem , och när jag kom hem väntade maxkäk i kylen , fan vad gott !
och nu sitter jag och dricker cola och bloggar haha..
Imorgon antar jag att jag ska vara med Sandrow och maddelenow haha , vi hittar väll på något som vanligt :)
Men kanske bloggar lite senare höres !
Fett gott ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0