You're still dreaming

Sitter här med Marion i mitt rum,hon sover här idag :-)
Vet faktiskt inte vad vi ska hitta på,något blit det väll.
Imorgon tror jag att det blir att vara med Alvis,om jag inte skulle sitta barnvakt.
vet inte vad vi ska göra,asså jag har inte koll på något!
Idag vaknade jag upp hos Marion,vi åt frulle fixade oss sen vidare till mig.
Vi firade min broders födelsedag,våran släkt kom hit vi åt tårta kakor drack dricka osv.
sen skjutsade faster oss till arons,där var det kvällöppet,där bjöds det på hamburgare och dom dunkade musik :p
Sen efter det,for vi till marion vi käkade lite,sen tog vi bussen till mig.
och ja nu sitter vi hära,ska kanske ut eller nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0