PSG

Kom just hem sitter hära i mitt rum,ska gå och ta något att äta snart.
sitter och lyssnar på musik och snackar med lite folk.
Mamma och Pappa kom och hämtade mig hos Jatko,mamma hade köpt lite saker till mig 2tröjor som var super fina!,och sen en stor ''fluffig'' matta till mitt rum love it! 
Jatko och julia sov hära för några dagarsen,vi gjorde typ inget satt inne proppade onyttigheter och allmänt latade oss.
Imorgon på dagen ska jag fara till stan och köpa en bandeu,sen lite senare typ klockan 5 ska jag och jatko dra till piteå till PSG discot.
Sen på söndag ska jag fara till piteå igen,för att spendera en hel vecka dära,med julia och morbror,så håller på att packa förfullt.
så tror inte jag kommer kunna blogga då,så jag får ta och göra massa tidinställda inlägg helt enkelt.
Måste umgås snart! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0