The game plan

Sitter här hemma,kom just ut från duschen har  hunnit fått i mig lite mat åde.
klockan 7 ska jag typ vara med marion,sover där typ :-)
Vi hittar väll på något roligt,som alltid.
Ser en film på tv,som heter The game plan riktigt bra!
Kan berätta lite om dagarna som gått.
För några dagar sen så var jag med madde och Sandra,vi var ute ganska länge vi for till Lina vars massa andra var och badade jacuzzi,sen sov Madde hos mig,vi bara myste på såg film osv.
och iförrgår sov jag hos Sara,vi såg skräckfilm var uppe typ hela natten,hade as roligt!
och igår var vi på arons jag madde alex och sara dårå,vi spelade minigolf och typ solade,så gick vi hem vi for förbi kyrkogården,gick till min morfars grav och bara satt där.. så sov jag igen hos Sara vi var också med Vicktoria som sovde med oss,vi var uppe typ till 3 kanske?
och snackade typ om allt mellan himmel och jord.
Idag är det inte så bra väder,så har bara varit inne tv dag ;-)



Bilderna tagna från → maddes blogg ← klicka på länken kommer ni dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0