Dagarna som gått

I fredags så for vi till Jennifers stuga i skellefteå,när vi kom dit åt vi sen for vi ut men mopparna. 
Vi har badat,varit ute och kört med cross åde,tror fan jag har gått upp 6 kilo så mycket som jag ätit :p 
Bilder åde kommer lite senare tror jag,juste igår kom vi hem vi for direkt på tivolit.
vi åkte as mycket karuseller,eller typ bara virvelvinden och brakedance hela tiden :p 
Träffade även Mia och Alex dära,sen for jag och jennifer till någon jennifer kände och bara satt dära. 
sen for vi därifrån,och mötte upp Alvis som det var ett tag sen jag var med,vi var ute och chillade och så såg vi joe ni vet från bigbrother?,han iallafall träffade vi vi stannade och snackade med han ett tag och så tog vi en bild.
Sen for jag och Jennifer hemmåt,vi satt och proppade chips och dipp,och drack dricka :p 
sen somnade vi,och nu ska jennifer hem så jag ska ta och gå till Jatko som det var längesen jag var med.
vet inte vad vi hittar på,hejs! 
 Fina duu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0