Welcome to reality

Tjena,har inte bloggat på nån dag som ni kanske har sett.
men nu tar jag tillfället i akt om man nu säger så.
i tisdags kom mina släktingar hit,och dom är fortfarande hära.
vi har haft super roligt,dom är typ i min ålder så.
nu sitter jag och Mikaela hära,och nördar oss på varsin dator.
vi väntar på att dom vuxna ska gå och lägga oss så vi kan se lite skräckfilm! 
imorgon åker dom hem,vilket är mindre bra.
Men vi ses ju om några veckor iallafall,vi ska ju upp till stockholm snart med husvagnen då ska vi stå på samma camping som dom.
men bloggar kanse senare eller något.
jag var så jävla ful,så jag täkte för mig med en god liten glass,hahha :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0