There are so many beautiful reasons to be happy

halloj!
Nu sitter jag hära hos Marion vi ser tv,idag blev jag väckt av att Marion som kastade vatten på mig.
men vänta nu...Payback is a bitch eller vad säger man ;) 
Men iallafall,vi for till Fredde vars Laman och Patricio också var.
vi for till stranden,sen for vi runt lite överallt hela dagen.
Imorgon ska jag,Marion och Fredde till stan och möta upp sara,får se vad vi alla hittar på.
men nu orkar jag inte blogga nåmer,så vi hörs imorgon.
Puss!
haha,var tvungen att göra en liten prick på min näsa,för det såg ut som att någon hade slagit mig och den hade blivit sne om ni ville veta det.
Här får ni en liten dålig cykel bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0