en ungnatt som denna

Tjena,idag vaknade jag och marion vid 3,vi var vaken typ hela natten.
vi fixade oss,och ungefär 7 for vi till Amanda.
dit kom fredde,sen kom tilde sen kom Johanna.
vi gjorde inte så mycket,for och köpte ice coffe tror jag det heter,det var suuuper gott!
sen kom alice och louise vi for runt lite överallt.
sen for jag och Marion till hertsön för att möta upp Sofie vi var med henne ett tag,sen for vi till jennifer vars sandra också var.
vi lämnade våra väskor dära,och for tillbaka till örnäset för att handla lite gott till ikv,sen for vi tillbaka till jennifer och var dära i 20 min,sen tog vi cykeln hem till mig,och båda satte sig vid datorerna och började proppade allt gott vi köpt.
Imorgon far Amanda hem,ffffaaaan!

''ice coffe''
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0