Chips och dricka

Kom just hem,och nu sitter jag hära och äter chips och dricker sommarmust och lyssnar på ♥bieber♥.
idag gick jag och Marion till Amanda sen kom fredde och vi for till MAX för fredde skulle äta dära,sen efter han hade ätit så for vi alla till kh och satt dära och chillade ett tag sen gick vi på stan i ungefär 1timme,sen for vi till Amanda och dit kom Johanna och louise.
iallafall,vi slog på shrek filmen,vi såg den ett tag sen for vi ut och klättrade på tak haha.
sen for jag och marion hem till henne,och hennes ''bonus'' pappa kom och hämtade oss dom skjutsade hem mig, och Marion for vidare till hennes mamma.
Imorgon ska jag till lövskär och vara med Marion,vi ska sitta barnvakt åt hennes lillebror bill.
kanske sover dära eller så far vi till mig och sover hära,ingen aning hur vi gör.
så ska dit ganska tidigt,hinner vi bada och sånt.
 
~ Bild brist ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0