Bio

Vaknade hos Sara,vi åt frulle såg lite tv sen for jag hemmåt.
jag duschade och fixade mig,sen for jag vidare mot Marion som just kommit hem från stockholm.
När jag kom dit,blev jag varmt välkommen med att hon kastade vattenballonger på mig,blev träffad och blev dygnsur,och notera detta nu jag blev dygnsur!
ja,sen fixade jag mig igen..
och sen for vi till kvantum och köpte lite gott. 
sen skjutsade peter oss till Max och vi åt dära,sen efter vi hade ätit klart gick vi runt på stan och flummade oss.
Ungefär vid 20:30 så for vi till bion,vi såg The amazing spider-man den var riktigt bra! :-)
den slutade ungefär 00,så vi for hem båda tog på sig myskläder och nu sitter vi hära med frank's och chips.
Imorgon ska vi snabbt till lulebo,sen far vi och är med Amanda som jag saknat sååå mycket! 
Nu ska vi ta och ta på oss ansiktsmasker,och bara mysa på snacka om allt möjligt.
puss!
Loveeu! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0