armageddon

Nu sitter jag hära med Marion i hennes säng,vi ser en film som heter armageddon aldrig sett förut så.
Idag vaknade jag,marion kom till mig vi gjorde inte så mycket chillade mest.
sen for vi örnäsets IP och var med fredde lova och laman,sen for jag Marion och Fredde till fredde för han skulle äta.
så jag och Marion satt och såg på tv,efter det for vi till en strand i svö vi satt dära och myste doppade bara fötterna.
sen mötte vi upp patricio vi for till MAX vi köpte glass.
Sen for vi till Furupark och satt uppe på taken,som små gangsters.
sen for vi till Coop och köpte lite gott,och nu kom vi just hem.
imorgon blir det att vara med Marion och sen på kvällen kanske det blir att vara med johanna också.
Marion ville att jag skulle ''klottra'' för hennes ansikte,om ni ville veta.
gullebulle
Gangsters
Loveu!
Tvmys
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0