Hockey...

Var inte i skolan idag , för det var frilufsdag å jag har just vart sjuk , så kunde inte ge mig ut i kylan .
så jag gick till madde å vi satt å sjukade tillsammans å såg på tv å drack varmchoklad med filtar ♥
men har vilat ut mig nu under veckan så är redo för skolan imorgon :) 
men ska ialafall på hockey ikväll , för det vill ja int missa :)
Men jo sitter här i sängen å väntar tills det ska börja :p
det är ett tag kvar hahahah .
Men jo det kommer säkert bilder å en video :)
Men kanske skriver senare :)
Hejs .
Min å maddes varmchoklad ♥
love u♥

Kommentarer
Postat av: anonym

gillar du hockey?

eller far du dit för att träffa killar? :)

2012-02-16 @ 16:35:06
Postat av: fannyspolander

ha så kul finis!

heja åt mig!

hoppas du kmr imorgon, komihåg idrottskläder,

jättefin blogg !

love you ! <3

2012-02-16 @ 18:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0