ute och vandrat !

Har varit ute och vandrat och skrattat , med alex och mia hela dagen :)
Det började med att mia kom ttill mig på eftermiddagen kring 1 :) ..
sen drog vi ut och gick ett tag ,sen drog vi till monami och åt pommes ...
sen drog vi till alex och vi alla gick ut och gick lite på isen , och sen drog vi hem till mig och hämtade matsäck , och vi hade en liten picnik på ett stortstenblock det var härligt ! , solen lyste direkt på oss men fick ingen färg ialafall :p
sen var vi bara ute och vandrade skrattade åsånt :p
men bloggar kanske senare , jag och mia ska sova hos alex idag , men vet inte riktigt om jag orkar har fett ont i huvet ....
men bloggar kanske senare :) ..
Nu kommer lite bilder från idag :)
Alex..
längd skillnad mellan alex och mia :p .
Plus att mia stod på tå :ppp
En litt bild på mig , som jag kluttrat för näsan hihihihih hoohohohoh hahah , å herre .. :p
Heiidooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0