Storheden

Kom just hem från storheden for dit med världens bästa♥
Vi tog bussen från Hertsön till stan och sen bytte till 9an som gick till storheden .
Därefter gick vi till IcaMaxi och åt varmkorv , sen drog vi till Toysrus leksaksaffären nivet ?
där Körde vi leksaks bilar hoppade på nån hoppsak filmade en massa skojade oss helt enkelt .
Senare efter det gick vi över till h&m och kikade lite .
Sen tog vi bussen till stan, var där och kikade lite granna .
sen tog vi bussen hem .
och nu sitter vi här och äter popcorn och dricker saft .
Sen ska jag till kimlong och få i mig nån mat , antar att madelene följer .
Sen blir det väll att fara hem hitta min bikini vi har bad imorgon på skolan som OGILLAS starkt, hatar att bada bland folk !
Sen kommer Sandra över och sover hos mig :-)
tog en körv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0