RUBRIK

tänker blogga om igår nu .
Igår gick jag till madde kring 1.Vi såg the grudge och proppade popcorn och drack cola .
Sedan kom Mia och vi laddade ner saw , sen kom alex och vi drog ut och var ute ett tag ,sen gick vi till madde igen och spelade kort .
sen for vi till mig för jag var tvungen att äta , så smsade jocke och adam att vi skulle komma till ängskolan .
så vi var med dom ute och chillade, sen drog vi in till madde igen för det var så kallt .
Sen ut igen ..
Sen drog madde hem och vi andra var kvar , vi typ tjillade bara ..
Och nu ska jag till madde vi ska väll ta det lungt ,sen ska vi vara med adam och jocke eller nå ..
Nu blir det lite bilder sen gårdagen :)
FINA BRUTTOR123 !
yellowhair.com
Sneögon123
Loviii uu ♥

Sen på morgonen idag , kom mamma hem då hade hon varit i stan och inhandlat detta till mig , det var gulligt eller nå :)
Gulligt ...
Och denna  :)
Bloggar senare eller nå hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0