Ny daskad bäbis rumpa ... ?

HHAHAHA, om ni undrar farför min rubrik är som den är så , jag ser på ett barnprogram på Disney Chanel nu och då sa dom som min rubrik , tror ni inte jag började asgarva ! ...
Jaja nog om det hahah  ....

Jag har just kommit ut från ett varmt skönt bad , nu sitter jag och dunkar zacke och bloggar ..
Idag vet jag inte vad jag ska göra , alla mina kompisar är fan borta någonstans :p ..
men jag tror jag vandrar upp till ica en sväng och handlar nå gott , kanske blir att vara med mia eller nå ? ..
Men bloggar förmodligen mer senare , när jag har tråkigt bloggar jag typ 7254623  inläägg om dagen ..
Ska nog stoppa igång nån serie kanske switched at birth eller nå :) ..
men bloggar senare hörs :) !
zacke ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0