Natten spenderas med mina gullungar !

Tjena blev inte så mycket updatering idag då ...
För idag har jag varit med Madelene Sandra och Marion, vi har väl tagit det lungt .
Vi var hos sandra först sen drog vi till monami och Marion åt där .
sen kom Marions pappa och hämtade oss ,vi drog till kvantum handlade lite grejer till kvällen/natten .
Vi handlade chips energidrickor vanlig läsk och mera onyttigheter !
Nu sitter jag här på soffan och ser på tv , och inväntar att maten ska stå på bordet .
Sen kommer madelene och hämtar mig , vi drar vidare till Sandra och vi alla drar till Marion .
Och spenderar då natten dära .
Ska ta med datorn tror jag så jag bloggar säkert .
Hejs !

Här är en bra låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0