Hallåj

Idag var jag hos jennifer sov ju där från igår till idag men åkte hem kanske vid 14 eller nå .
Sen kom jag hem tog det lungt såg tv satt på datorn osv.
sen gick jag och badade det var härligt !
Sedan  tvättade jag ett linne för er som ville veta :p
Och nu sitter jag här i soffan och ser en film den heter Naked weapon såg den för några år sen och då sökte jag upp den igen och ser den nu den rekomenderas starkt faktiskt !
Men nu ska jag pausa filmen och börja se bigbrother såå ...
Jag bloggar senare imorgon .
Men är inte 100% säker att jag går till skolan imorgon som jag sa i nått tidigare inlägg är jag inte helt kry, har ont i halsen nå jävulskt och tept i näsan är jag också feber hade jag också tidigare idag .
Men bigbrother börjar nu !
hejs !
Chek law dak gung (2002)
denna film är det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0