Alltså förlåt .

det är verkligen inte roligt att blogga när man har så ful design åsånt ...
men till helgen så ska det fixas då ska jag börjar bloga förfullt igen , eller jag tror det blir fixat till helg ialafall :)
Idag har skolan rullat på somvanligt , var lite sur åsånt i slutet så jag skippade sista lektionen och stod och slog på allt jag kom åt , och pratade ut med några underbara killar♥ , men sen fixade det sig och nu är allt bra!
efterskolan så for jag och snackade med killarna igen , sen drog jag till jatko,och jennifer var där .
sen kom madde för hon hade varit på utvecklingssamtal , jag och madde drog vid 18 , till tobbe och där var jocke :) , madde och tobbe var sociala med varandra medans jag och jocke stog och dansade awesome !
sen for vi ut och härjade , sen till madde och var där och tjillade , jag och jocke härjade rätt så mycket hahah ..
jaja , bloggar väll nångång senare i livet , hörs ! ..
lovii uu ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0